قاف

قاف

قاف

قاف

با غم هایم به قصه‌ی غصه هایم میخندیم...

و نمیدونم چکار کنم

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸ ق.ظ

پر از خشمم خشم از ح خشم از دوستام و ز

دلم میخواد ببخشمشون و ذهن خودم آروم شه ولی نمیتونم.

راستش من میتونستم ببخشمشون ولی تقصیر خانوادم بود که گفتن نه باید بهشون بگی که کار اشتباهی کردن.راستم میگفتن ولی این باعث شد من خشمگین بشم چون اون موقع نمیدونستم میتونم و حق دارم که انتظار داشته باشم و اولش با خودم گفته بودم خب اونا که وظیفه ای ندارن ولی خانواده ام گفت که باید انتظار داشته باشم.

پر از خشمم دلم میخواد یه روز بشنم روبروی همشون و سر همشون داد بزنم بهشون بگم چی بمن گذشته تو این مدت ولی نمیتونم و با این عصبانیتی که نمیتونم ابراز کنم فقط دارم به خودم آسیب میزنم...

  • ۹۹/۰۶/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.